How can we help you?

Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD

Furgonetka.pl dokonuje przelewu niezwłocznie po otrzymaniu pieniędzy od przewoźnika. Każda z firm kurierskich ma indywidualny termin przekazania środków. Czas zwrotu pobrania zależy zatem od Twojego wyboru przewoźnika oraz opcji usługi (Standard lub Express).

 

Oczekując na środki, pamiętaj, że:
1. Termin przelewu liczymy od kolejnego dnia roboczego po dostarczeniu przesyłki do odbiorcy,
2. Uwzględniamy wyłącznie dni robocze (nie liczmy soboty, niedzieli i świąt),
3. Wyliczona data jest dniem zlecenia przelewu, a nie pojawienia się pieniędzy na koncie. Na Twoim rachunku środki zaksięgują się zgodnie z sesjami banku. Przelewy COD wykonywane są z rachunku w banku BNP Paribas.

W szczegółach danej przesyłki (po jej kliknięciu w zakładce Zamówione) znajdziesz dokładny termin planowanego zlecenia przelewu COD.
 


Pobranie przekazane zostanie na rachunek bankowy podany przez Ciebie w zamówieniu zgodnie z poniższymi terminami:

DPD
  • COD Standard - do 8 dni roboczych 
  • COD Express -  w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki (unikalna usługa realizowana niezależnie od firmy kurierskiej)

UPS

InPost Kurier
  • COD Standard - do 8 dni roboczych
  • COD Express - w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki (unikalna usługa realizowana niezależnie od firmy kurierskiej)

InPost Paczkomat® 24/7

  • COD Standard - do 8 dni roboczych

FedEx 

  • COD Standard - do 7 dni roboczych
  • COD Express - w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki (unikalna usługa realizowana niezależnie od firmy kurierskiej)
Pocztex
  • COD Standard - do 6 dni roboczych

DHL

  • COD Standard - do 8 dni roboczych
Ambro Express
  • COD Standard - do 14 dni roboczych
  • COD Express - w kolejnym dniu roboczym po doręczeniu przesyłki (unikalna usługa realizowana niezależnie od firmy kurierskiej)
ORLEN Paczka
  • COD Standard - do 5 dni roboczych
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

If you have a private account, use the contact form above.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept